City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download


City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download


Selamat membaca artikel dengan judul City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download. Dalam kesempatan kali ini saya selaku penulis blog yang handal dan keren ini akan membagikan sebuah game android yang sangat keren dan wajib untuk kalian download sekarang juga sobat, karena game android kali ini yang saya bagikan merupakan game android yang bersifat contiue dalam memainkanya, jadi game pasti sangat seru bila dimainkan oleh kalian yang suka dengan hal bangun membangun sobat, saya sendiri sebenarnya juga sangat menyukai game ini loh kawan, karena game ini saya bisa memiliki imajinasi yang tajam dan menantang karena didalam game ini kita akan dituntut untuk bisa membuat suasana kota yang sangat damai dan sangat keren sehingga semikan banyak orang yang akan berkunjung kota kita, nah bagi kalian yang masih belum tau mengenai game ini dan bagaimana cara untuk memainkannya oleh karena itu saya juga akan menjelaskannya kepada kalian sobat secara singkat dan jelas disini.

Game  City Island 4: Sim Town Tycoon Apk merupakan game android yang bertujuan untum membangun sebuah kota yang indah dan menarik, sehingga ada banyak orang yang ingin tinggal menetap ataupun sekedar meinikmati pemandangan dari kota yang indah buatan kalian, dalam game ini kalian akan mejadi seorang yang berkuasa untuk memberikan bangunan baru, menanta ruang kota hingga menjadi sebaik dan seindah mungkin sobat, cukup mudah bukan game kali ini yang saya bagikan ini sobat, ditambah lagi game ini bisa kalian mainkan secara online ataupun offline dari android kalian namun jika kalian ingin memainkan game ini dengan fitur penuh maka kalian perlu memainkan game ini secara online sobat moonfile, jadi ayo segera download dan mainkan game ini secara gratis dari android kalian sekarang juga, untuk mendownload game ini silahkan klik pada link download yang telah kami sediakan dibawah postingan ini sobat.

Description :

Play the foremost standard town building simulation game series on mobile! during this new town Island sim, town Island four – Sim city businessman, town building has ne'er been additional fun! You’ll be the businessman to grow alittle village on one island into a megapolis on multiple islands. Discover new islands, expand your city and town life, keep your voters happy, manage transportation and luxuriate in a virtual world choked with quests! be part of over fifty million players that compete the town Island series to this point, with impressive elaborated graphics and realism. Place buildings and decorations strategically to stay the money flowing and your town growing. Watch your islands return to life, within the snow, rain and sun, night and day! Manage and expand your town on the go – each on-line and offline.

City Island 4: Sim city businessman
Following the high rated town Island 3: Building Sim town builder businessman game, town Island 4: Sim city businessman is that the fourth game during a extremely popular series of town building businessman games. you begin on associate degree empty island with very little money and gold, so you would like to manage and grow your village to a little town and even more into a megapolis. If you wish town buildings games, with 250+ impressive buildings with extreme detail, town Island four is your best option. be part of the world’s most well-liked town building simulation game, with cool sim city-life aspects. legion fun challenges to complete, e.g. notice the most effective thanks to organize your town with decorations that give boosts, be part of events to collect enough materials for special buildings, manage the transportation of the voters, give them with enough jobs and community buildings to stay them happy and earn more money. get pleasure from the exaggerated reality with varied climatic conditions, day and night cycle, and plenty of additional cool city-life aspects.

As mayor, you would like to resolve reality challenges like buildings maintenance, fires, give services and alternative community has to keep your voters happy, boost your population with parks and decorations, give transportability with roads, railways with trains, walking methods, canals, docks and payload ships and solve fun challenges with friends to grow and form your society.
Advertisement

Screenshot






Features :


  • Easy to play building sim
  • Build and decorate beautiful islands of your own archipelago with more than 250 unique items, be creative!
  • Fun FREE to play tycoon game
  • Tablet support
  • HIGH QUALITY graphics
  • Intuitive gameplay with challenging tasks, rewards and achievements
  • Enjoy fun quests to help you create your own virtual paradise in this free-to-play citygame!
  • Currencies: gold and cash, pirate chests
  • Attract citizens with parks, trees, township, a railway with trains, boats, decorations and community buildings
  • Collect profit from your commercial buildings
  • Upgrade your city buildings
  • Help your citizens and townsmen build a city on this exotic island story
  • Unlock transport to new islands
  • Collect XP and level up to unlock a new building for construction
  • Collect dozens of REWARDS while playing
  • Expand your city to create more room for constructing more buildings, transport and progress your village to a megapolis with tall buildings
  • Speed up construction / upgrade time
  • Lots of adventure, pirate chests and quests to unlock
  • Expand your city over land and sea
  • Many hours of free fun

Link Download

Download City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.4.6 Mod
Download file ] Server 1

Download file Server 2

Versi sebelumnya...
Download City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.4.6 Mod
[ Download file ] Server 1
[ Download file Server 2





Demikianlah postingan ini saya buat sobat, mohon maaf apabila ada kesalahan dari kami pihak penulis apabila ada kesalahan dalam penulisan baik yang disengaja ataupun tidak disengaja karena pada dasarnya manusia itu adalah tempatnya salah dan lupa sobat moonfile sekalian, terimah kasih bagi kalian karena telah bersedia membaca artikel dari kami ini sobat moonfile sekalian, besar harapan kami untuk kalian agar berkenan menjadiakan blog ini sebagai refrensi dalam pencarian dari game android, aplikasi android, tema bbm mod baru dan hal menarik lainnya, sekali lagi kami mengucapakan terimah kasih kepada kalian semuanya dan tetap nantikan update terbaru kami selanjutnya disini sobat.



Page : City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download
Url   :  http://moonfile.blogspot.com/2016/09/city-island-4-sim-town-tycoon-apk-v146.html

City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download


City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "City Island 4: Sim Town Tycoon Apk v1.6.0 + Mod (Unlimited Money) Free Download"

Posting Komentar